Dyg34 anladım canım... ben de normal istiyorum çünkü. allahın izniyle..
24+0 olduk.. ayrıntılıda farketti doktorumuz.. ama çok rahat bi şekilde yukarı çıkar dedi :D
ondan rahatlamıştım.
ama 32. haftada tekrar kontrol edilmeli dedi..
desene kısmette ne varsa artık :/
saol bilgilendirdiğin için