Ozgeislr Kızlar sat 15 Aralık. Şuan 26 haftalık. Kaç aylık oluyor ve doğum tarihim ne olur? 20. Haftada servikal serklaj oldum 37 de dikişler alınacak
Aysee1123 Ozgeislr 6 aylıksınız, 6 dolmuş 7 ye girmişsiniz. Normal seyrinde ilerlerse herşey eylül ayında doğurucak olmanız gerekir
Oznurckr Ozgeislr benimde sat 16 aralık 26+1 haftalığım aynı yani haftamız, 22 Eylül doğurma tarihimiz oluyor, 8 eylülden sonra her an olabilir dedi doktorum normal doğum istiyosan Ekime kadar da yolu var dedi. Ayımız doldu, 7. Aya girdik artık
Gumus25 Ozgeislr 6 aylık hamilesiniz haftanizi güne cevirirseniz ay hesaplaması daha kolay yaparsınız:) 26 hafta 26×7=182 gün yapar yani 6 ay 2 gunluk oluyor 😊
Esracigdem Ozgeislr ![https://mutluresim.com/images/2023/06/17/nDigag.jpg] oldu mu bilmiyorum internette böyle yazıyor. Ben de kendiminkini yanlış hesaplıyormuşum sayenizde görmüş oldum🤔
Aysee1123 Meh2727 26 da 6 ay bitmiş olur, ben böyle biliyorum. Kendi bildiğinizi söyleyebilirsiniz başkasının yorumuna karışmayın, bana görede sizinki yanlış çünkü
Meh2727 Aysee1123 Benim bildiğim bizat doğru doktorum hesaplamasiyla hesaplıyorum çünkü 2 kimsenin yorumuna karışmam genelde ama yalan yanlış bilmeden yazmışsın emin olmadığın biseyi yazma insanlara yanlış bilgi vermeyin lütfen
Gumus25 Esracigdem aralarda bazı haftaları atlamislar degisik bir liste olmuş 😊 haftanizi güne cevirirseniz oradan doğru sonuca ulaşırsınız oyle düşünün