Merhabalar. 10 günlük bir anneyim. Bebeğimi her 2 saatte bir uyandırıp emzirmem gerektiğini söyledi doktorumuz. O kadar zorlanıyorum ki uyanınca uyumuyor gecem gündüzüm birbirine karıştı. Bu 2 saatte bir emzirme olayı ne zaman sona eriyor. Birşey deyip beni rahatlatin lütfen😔😔😔