Benimde sormak istediğim bir konuydu. Şu an 37+2 haftalık hamileyim ve bebeğim hiç doğum pozisyonu almadı 34. haftalardan beri sezaryen doğum planlıyor doktorum şimdi bayram gelince bana bayram sonrasına gün vermeye çalıştı. Dün kontrolum vardı 3,4 temmuz diyor ve o tarihte 39+5 oluyorum. Aşırı sinirlendim ben sezaryen olmak için neden 40 hafta bekleyeyim. Devlete giderdim o zaman. Dünden beri çıldırıyorum. Ne yapmalıyım sizce?