Kızlar ilk kızım 16 aylık ama aşırı zor bir bebek uykusu bile yeni yeni düzene giriyo ve sürekli ağlıyo herşeye ama herşeye ağlıyo ve bana yapışık yaşıyo öyle böyle değil yani o kadar ki biryere gittiğimde etrafındakiler bile artık rahatsız olmaya başlıyorlar ağlamasından bende yavaş yavaş sağlığımı kaybetmek üzereyim 🤦♀️ Asla ama asla çocuk istemeyen hatta hergün dua eden ben şuan ikinciye hamileyim 25 haftalık olduk ama asla kabul edemiyorum istemiyorum eşimde hiç istemiyordu ama oldu ikincisi de geldi mi ne yapacağım diye kara kara düşünüyorum sizler nasıl yaptınız ya da yapıyorsunuz ? Birazda içimi dökmek istedim başımın ağrısından ölücem sürekli ağlamasından 🤦♀️