BurcumEmrem Merhabalar, haftaya sezeryan olacağım ancak tam mi bayıltilsam ya da belden igne ile yarım sezeryan olsam kararsızım, fikirlerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum Cook korkuyorum hangisi daha iyi olur
Yazmelegi_ BurcumEmrem bunye ile alakalı bir durum aslında teyzem genel oldu çok zorlandı başka biri belden oldu zorlandı ama bende sezeryan olcam ve tercihim belden uyuşmali eger olası bir durum olursa sakinleştirici istiycem
123k321 BurcumEmrem zorunlu bir d BurcumEmrem zorunlu bir durum olmadığı sürece genel yapmıyoruz dedi doktorum
sozer1 BurcumEmrem belden oldum ben hiç korkmayın bence isterseniz sakinleştirici vuruyorlar zaten daha ameliyathaneye götürmeden o rahatlatır sizi genel anestezi alınca ayılma süresi uzun oluyor bebiş aç aç sizi beklicek o ilk anını göremiceksinz bence belden iğne kesinlikle:)
Azra41 BurcumEmrem ben belden oldum. Gayet iyiydi bebisimi de gördüm zaten sonra yoğun bakıma girdi 🥹 komple bayiltilinca ayilmasi zor oluyor . Ben doktoruma sordugumda bana sorarsan belden yap hem bebeği gorursun hemde ağrın sizin olmaz dedi cidden de dediği gibi oldu. Kendime gelene kadar zaten ağrım olmadı kalkmam olsun yurumem olsun . Anlattıkları kadar hiçte ürkütücü değildi 🥰
BurcumEmrem Yazmelegi_ belden uyusmali olanların fikirlerini duydunuz mu peki hiç nasıl bir durummus zor muymus acı ağrı falan hissediliyor muymus bildiginiz şeyleri bana da aktarabilir misinz
Yazmelegi_ BurcumEmrem acı hissetme yokmuş bazı yerlerde dokunuşu hissediyorlarmis oda abartılı degilmis eger siz heyecan yaparsanız felan sakinleştirici vuruyorlarmis
BurcumEmrem sozer1 o anları hssediyormuyuz nasil oluyor acaba agri acı oluyor mu kesilirken falan dikilirken birde ben panik atagim heyecan yaparsam nabzim hızlanır tansiyonum yükselir diye korkuyorum
33begum BurcumEmrem bende bir haftaya 3. Yü olcam o an bişey hissetmiyorsun sadece bir baskı çocuğu aldıkları için uyuşma geçmeye başlayınca yani 6 saat sonra falan acımaya başlıyor ağrı kesici falan yapıyolar bi kaçgüne azalıyor
sozer1 BurcumEmrem işte sakinleştirici isteyin elleriyle dokunma çekiştirme hissediliyoe ama acı sıfır hiç bir acısı yok inanın zaten tamamen uyuşuk oluyor kaç saat sonra açılıyor etkisi geçiyor o zamanda ben ağrı kesici bile vurdurmadım hiç olmadı ağrım acım
Anneyimbennanne BurcumEmrem Tabikide belden Tamamen uyuşturma eskidendi. Ben 2? Ye hamileym. İlkimde sezeryandi. Acı suymuyorsunjz zaten. Bebeğiniz o çıkış anı asla unutulmuyor 🥰🌺❣️ Harika bsy yani
BurcumEmrem Yazmelegi_ sakinlestirici vuruyor ise iyi çünkü bende panik atak var ve korkuyorum da nabzim hızlı atar tansiyonum yükselir diye, kesilirken dikerken bsey hissetmiyoruz dimi
Yazmelegi_ BurcumEmrem yok hic bir hissetme olmuyormuş içinizi ferah tutun bebeğinizi düşünün. Bugün bi akraba ile konuştuk.3 sezeryan olmus hepsi de çok kolay geçti dedi
Yazmelegi_ BurcumEmrem hepsinde de 1 gün sonra ayaklanmış sadece ameliyattan sonra bol yürümek iyi geliyor dedi
iremkoftercioglu BurcumEmrem ilk hamileliğimde belden uyuşturmalı sezeryan oldum. Hiçbir sorun yaşamadım ben gayet iyiydim bunda da öyle olmasını istiyorum çünkü bebeğim çıktıktan sonra bir fotoğraf çekilmeyi hallediyoruz ☺️
BurcumEmrem iremkoftercioglu acı agriniz oldu mu seseryan sonrası da ayağa kalkma da falann zor oldu mu dikerlerken keserlerken ne hissediyoruz
iremkoftercioglu BurcumEmrem keserken hiç bişey hissetmedim yapıştırma yaptılar zaten o çocuk çıkıp kucağınıza verildikten sonra inanın hiçbir şey kalmıyor ☺️ Açıkçası ben 11 de sezeryandan çıktım 8 de ayağa kalktım annemin desteğiyle koridorda yürüyüp kahvemi içtim ilk 3 gün yatağımdan eşimin desteğiyle kalktım o da çok normal ameliyat sonuçta bu da ama sonrasında hiçbir ağrım kalmadı ☺️
Merve171214 BurcumEmrem 19 ay önce spinal sezaryen oldum herkeste aynı olmuyor kendi yaşadığım tecrübelerimi söyleyim prenses gibi bir doğumum oldu ne bir ağrım oldu ne bir sızım beşden yapılan iğneyi hissetmedim sonda bile daha çok acıttı iğneye göre doğum sırasında asla bir acı hissetmedim sadece çekiştirmeleri hissediyorsun bu da normal ama acı sıfır bebeğimi ilk görmek muazzam ötesiydi benim karnıma hemşireler bir kez bastırdı odaya gelince hiç acımıyor diyemem ama dayanılmıck bir acı olmuyor ilk kalkış bir tık ağrılı oluyor ilk gün ayağa kalktım sürekli yürüdüm spinal sonrası bel ve baş ağrısı olmaması için bol şekersiz nescafe ve su içtim 19 ay oldu ne bel ağrısı ne baş ağrısı yaşamadım çok şükür 7 gün içinde normal halime geri döndüm hatta 3.gün içim rahat etmedi bebek görmeye gelecekler diye evi süpürdüm sildim bol bol yürüyün yattıkça iyileşme süreci uzuyor şimdi ikinciye hamileyim bu da inşallah spinal olacak doktorunda bu durumda çok önemli her konuda doktorum çok iyiydi ve çok çabuk toparladım asla stres yapmayın söyleyenenlere kulak tıkayım ben çok stres yaptım çok korkuttular ama asla söylenenler gibi değil ben bunun için mi bu kadar korktum stres yaptım ya dedim Rabbim herkese acısız kolay doğum nasip etsin inşallah sizinki de çok güzel geçicek 🥰