Sunshine__ Destiny21 Doktora falan gidersen yada hareket ederse beni de bilgilendirir misin rica etsem merak ettim valla benimde ilk gebeliğim bilgim olsun
White_fairy21 Destiny21 banada haber verirmisiniz normal mi değil mi diye bende şimdi doktoruma randevu bulamiyom gidemiyorum o yüzden
muallime54 26+6 dayım. Bazı günler çok bazı günler çok az hissediyorum hareketlerini. Bir günü bir gününü tutmuyor. Gün içinde az da olsa hissediyorsanız sıkıntı olacağını sanmam. Çünkü doktor sen her hareketini hissetmesene o içerde çok hareketli demişti.
Destiny21 White_fairy21 olur tabii bugün hissediyorum biraz pazartesi gideceğim doktora soracağım sebebini
AyFa1608 Destiny21 o haftalarda zaten düzenli hissetmezsin. 30 dan sonra takip et hareketlerini. O haftalarda uyku düzenleri yok yeni oluşturuyorlar ve yerleri bol olduğundan her hareketini hissetmezsin
Slmzrbse 25+ sonra her gün hissetmeye başladım kizlar yani yüksek ihtimalle can sıkacak bir şey yoktur ama icin rahat etmiyorsa muayne ol