Snglshm Kızlar selamlar 33. Haftamdayım 2-3 gündür afedersiniz sarı sümük gibi bir akıntım var. Geçen hafta enfeksiyon testi verdiğimde enfeksiyonum yoktu. Acaba normal mi sizde de oluyor mu?
ballikedii Snglshm bende sarı değil beyaz süt kesiği gibi oluyor 36+5 im ama normalde de oluyordu enfeksiyon falan çıkmadı hatta koku da oluyor mesela ama yok gene de testi tekrarlayın bence
Pamuk Snglshm Bende sarı akıntı oluyordu dediğiniz gibi.Spekulum ile baktılar vajinal enfeksiyon ciktmisti.
Snglshm ballikedii Koku yok bende ama baya sümük gibi bir şey değişik. Yarın doktoruma mesaj atacağım inşallah kötü bir şey değildir
Snglshm Pamuk daha geçen hafta test verdim aslında ama en iyisi tekrar test vereyim ben teşekkür ederim
babyasyanil Snglshm haftamız çok yakın benimde vardı ama bol su icince gecti anlamadım bi test ver için rahat etsin
Snglshm babyasyanil çok su içerim aslında ama ben tekrar test vereyim içim rahat etsin en iyisi çok teşekkür ederim
Snglshm ragi7012 sordum koku yoksa normal bu haftalarda dedi bende koku yoktu o yüzden takılmadık canım hala devam ediyor ama normal dedi doktor