Kızlar 28+4′teyiz bebeğimle bugün sabahtan beri ara ara sancı oluyor bende ısıtınca karnımı elimle geçiyor bebek hareketleri iyi gibi arkadaşlar biraz korkuttu erken doğum vs diye de daha pazartesi kontrole gittim zaten 28 haftalık gebeyim 21 kez bakıldı ultrason ile şimdi az bir ağrı ile panik yapıp yine ultrasonla bakılsın istemiyorum dayanamayacak gibi olur ise Allah korusun gideri orası ayrı da böyle olan var mı aranızda yani bu haftalar acaba rahim mi büyüyor ondan mı? Bir de idrarda bakteri görüldü doktor bayramdan sonra geliyor o zaman bakabilir ancak acaba onun etkisi de olabilir mi? Bir de benim sürekli çişim geliyor bir yere gitsek tuvalete yakın yerde olmak durumda oluyorum ortak kullanılan alan ve kadınlar çok pis kullanıyor tuvaletleri acaba onlar da bu bakteriyi tetiklemiş olabilir mi??