Nisankzn 37 haftaligim sanirim gebelik urtikeri oldum alt ast yani enzimler normal cikti doktorumda dogum sonrasi gecer dedi uyuz gbi kasiniyor kollarim bacaklarim care bulan varmi buna ya
Dilekkkk Nisankzn been 34 den beri kalınıyorum 36 olcaz enzimler normal ölüyorum yara oldu her yerim parmaklarım bile kaşınıyor
Bsranr Ben de 36 haftalıgım dün bu yüzden doktora gittim bendede aynı dert bi tane hap bi tanede karısım krem verdi tabiki hala uyuz gibiyim ama bi nebzede olsa cok az rahatlattı