Selam kızlar 37.haftamdayım neredeyse bütün gebeliğim boyunca hep akıntım oldu sizde bu durumu yaşayan var mı fitil. Verdi doktor ama zararı olur mu bilemedim çevremde. Genelde kullanma dediler doğumdan sonra geçiyor mu bu akıntı çok rahatsız edici :((