Kızlar bi tanıdığın 1 çocuğu var bu çocuktan sonra nerden olduğunu tam bilmiyorum ama bir yerden düşmüş ve yumurtalıkları çalışmamaya başlamış şuan 2.çocuğu istiyor ama olmuyor aranızda böyle bir şey yaşayan yada çevresinde tanıdığı olan var mı ben ilk defa duyuyorum da şaşırdım