leylaninpembemontu Merhaba arkadaşlar 3 gün önce doğum yaptım bebeğim küvezde kaldı o süre zarfında süt sağıp verdim ama pompa göğsümü şişirdi ucu bir türlü çıkmıyor çocuk tutamıyor haliyle aç kalıyor ne yapmam lazım