Mcg21 aslında buradaki olay post sahibi özelinde bir yorumlasma veya kendisine tepki değil veya hayvan düşmanlığı etiketi şeklinde bir şey de değil. Ayrıca bu konu olsun veya olmasın buradaki hangi anne kendini kötü hissedecek bir şey yaşasa herkes elinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyor. Ben dahil diger arkadaşların bu yorumları yapmasının sebebi toksplazmanin sadece kediden geçiyormuş gibi bilinmesine karsilik insanlara doğrusunu anlatabilmek. Çünkü insanlar doğrusunu bilmedikleri zaman belki evlerinde olan kedilerini düşünmeden sokağa atabiliyor. Bunlar maalesef karşılastigimiz şeyler. Oysa ki hayatı boyunca kedinin k’si ile muhattap olmamış kişilerde bile toksplazma virüsü aktif olabiliyor. Bizler de bunun ayrımını ve insanlara doğrusunu bildirmek zorundayız. Çünkü burada bir kişi bile okusa belki olumlu veya olumsuz etkilenecek.
Post sahibine ithafen; öncelikle sakin olun. Yukarıda ben dahil diğer arkadaslarin belirttiği sebeplerin herhangi birinden olayı virüs aktif olabilir yalnız köpek ile hiçbir bağlantısı yok. Onun haricinde eğer şu anda aktifse size avidite testi yapılır. Bu da bu virüsün geçirilme süresini saptamak için yapılıyor. Bunun sonucuna göre de doktorunuz size yönlendirme yapıyor. Zaten gebelik öncesi kapilmissa hicbir sorun olmaz. Gebelik sürecinde kapilmissa da İleriki haftalarda amniyon sıvisindan alınan örnek ile bebeğe bir zarari var mı yok mu bunu da ogrenebiliyorsunuz. Ayrıca bir tedavi sureci de var ama onun detayını tam bilmiyorum.İçinizi ferah tutun inşallah bir şey olmaz. Ayrica farklı doktora gitmenizi ben de öneririm