Edaozy 34 olcaz birazdan 😂 1900 gr. Bizim gelişim geriliğimiz var malasef. Doğum da erken olcak gibi gözüküyor şuanlık ☺️ hayırlısıyla biraz daha kilo alsın diye bakıyoruz💓 haftada 1 kontrole gidiyoruz. Kimseyle kıyaslamayın kendinizi bence kilosu iyi haftanıza göre 🤭❤️ daha var doğuma kadar. Bu arada eşinizle sizin yapınız da etkiler. Biz eşimle ikimizde yapılı insanlarız kilolu doğmuşuz. O yüzden kilosu kesinlikle az ☺️ yapı meselesi biraz da.