Merhabalar, 36+6da sumugumsu bir yapı geldi doktora da söyledim Nisan olabilir dedi ama bugün 37+3um yarın da kontrolüm var fakat sabahtan beri kahverengi ve bir kez değil sık sık Nisan gibi kahverengi akıntım geliyor bilgisi olan yaşayan var mı aranızda