Bircan67 13+5 te 2 li tarama testi icin geç mi kalmış oluyorum haftaya perşembe günü kontrol e gidecegim doktordan sıra bulamadım mecburen bu tarih e kaldım inşallah geç degildir bilgi verebilirimisiniz