Kizlar normal dogum istiyorum 38+3.Sanci,Lekelenme,Su gelisi dogumun başladığını belirtiyor bunlari biliyorum.Ondan önce boyle oluyosa dogum yakindir dediginiz bir belirti varmi?Mesela burda bir hanim efendi ishal olmaq yaklasdigink gosteriyor dedi boyle seyler