Hulyaer dış gebelik demek için erken, yaşamış birisi olarak yorum yapayım, kesin dış gebelik demek için değerlerinizin bi artıp bi düşmesi lazım, tüpünüzde kese görmesi lazım ve öyle bi şiddetli ağrısı oluyor ki asla normal bi ağrı değil, mutlaka anormalliğini farkedersiniz, lekelenmeleriniz için bişey diyemez oda her gebelikte olan bişey, benim dış gebelik sonrası hamileliğim kimyasalla sonuçlanmıştı, aynı lekeler ondada gelmişti, doktoruma gittim direk dedim ben dış gebelik geçiriyorum hemen iğne yapalım bana diye, o kadar eminimdim kendimden ama meğersem kimyasalmış, sağlıksız olduğu için tutunamamış, o yüzden kesin konuşması yanlış olmuş, dilerseniz ultrason cihazı güzel olan bi merkeze görünün ve kan takibinizi aynı merkezde aynı saatlerde yapmaya çalışın, laboratuvar farklılığıda değerlerinizi etkiler