gkce_12 Ftrhn kan kesin sonuç test geç çıkıyor ben bir önceki gebeliğimj kanda öğrenmiştim adetim birgün gecikmişti ama düşük yaptım inşallah bu defa hamileyimde ve düşük yapmam
Ftrhn Pitircikkus benim de 20 22 ben. Yaptım dün keşke yapmasaydım negatif görünce çok üzüldüm erken olduğunu düşünemedim erken gebelik testinde çıkar dedim ama bilmiyorum
Pitircikkus Ftrhn bellı olmaz belkı adet gunu pozıtıf görürsünüz az daha sabredelım ınsallah mınıklerımız bızımledır ☺️☺️
Ftrhn gkce_12 en iyisi kan vermek. Benim de az kaldı günümü bekliyorum ama adet sancıları var ya maalesef
Ftrhn Pitircikkus inşallah bakalım ikinci gebeliğim olacak ama ara ara adet sancım oluyor daha bir kaö gün var gebelik testi negatifti bakalım beklicem
Minikmucize13 Benim 3-4 gündür sağ kasığımda ağrı var bacaklarıma vuruyor. Bugün de sol alt bölgemde böyle bir şey batıyor gibi ağrı değil ama ifade edemiyorum bat 20. Sabah test yaptım negatif
gula_09 Ftrhn ben Baküde yaşıyorum bizde erken gebelik testi yok malesef normal testle yaptım. Teşekkür ederim😊