Nunuuh Kizlar 38+3 um.Ben doğum bekliyorum amma kizim qaliba daha gelmek istemiyor.Dogum yaklasdiqca haraketlerinda azalma olmali degilmi?Bende olduqca haraketli😅😅Arada bir sancim oluyo amma daha bir sey yok.Sabirsizlaniyorum artik