Ben 30. Haftadayım 1 aydır sağ el bileğimde ağrı ve 3 parmağımda uyuşma, karıncalanma var gebeliğe bağlı karpal tünel sendromu el ateli bir nebze iyi geliyor emzirme dönemindede devam ediyormuş sonra azalarak geçiyormuş geçmezse fizik tedaviye görünün mutlaka 🥺😊