Elifenisebetul 9.haftada randevum vardı, bir dahaki randevum 19. Haftada çok geç değilmi? Şuan 12 haftalığım
2cocuk2kopek Elifenisebetul Bu haftalarda 2li test yaptirman gerekiyor. Cok gec 2 haftada bi gitmen gerekiyor. Yani benim doktorum 2 haftada bir cagiriyor
Pamugum Elifenisebetul bencede cok gec ayrica 11-14haftalari arasinda 2li test yapman gerekli bence gec olmadan doktora tekrar gitmelisin
Elifenisebetul Ben avusturyada yaşıyorum iki Kızım ve onlarda tam olarak hatırlamıyorum ama burda 9 ay boyunca sadece 5 randevu yapılıyor