2 3 gündür bacaklarımda kramp tarzı ağrı tarzı bişey var özellikle akşamları depreşiyor ve bu yüzden uyuyamıyorum ilk sıralarda magosit vermişti doktorum biraz içip ishal olunca ara vermiştim şuan elimde var devam etsem mi etmesem mi bilemedim bugün muayene oldum sormayı da unutmuşum