Busratuncer Leylasvs58 40+1 olduk kuru ağrılar düzensiz 42-43 e kadar yol verdi devlet hastanesi bide özele gidip danışacağım İnşaAllah bugün ne derse artık ama cok beklemek iyi değil bu hafta içinde ve ilerleyen haftalarda sıkıntılar artıyormuş.
3mbr Merhaba kasım anneleri bizde 40+0 olduk bugün kasıklarımda ve belimde ağrı var ama hala gelen giden yok rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻
Kaderimoldu Leylasvs58 40+6 dayiz dun doktorumuz pazartesiye kadar bekleyelim dedi bizde beklemedeyiz
Leylasvs58 Arkadaşlar bugün dr gittim nst büyük ultrasonum normal cikti dr beklemeyelim fazla diip yönlendirdi acile beni çatı muanesi için orda ebe 4-5 cm açılmanın oldugumda söyledi yatıs veriyorlardi kabul etmedim sunu sanciyla doğurtturcaklardi evimdeyim ara ara sancım belimde oluyor evde cekip hastneye öyle gidicem inş yoksa orda beni mahvederlerdi