25 haftalik hamileyim gecen hafta cumartesi hiç biseyim yokken kanamam geldi acile gittik Progestan iğne yapıldı kan uyusmazligi var ignesini faln yaptılar 1 gece hastanede kaldm eve çıktım doktor 1 hafta istirat et agır iş yok agır kaldirma ilişki yasak faln dedi 4 yaşında kızım var onunla ilgileniyorum kucak istiyor ilgi bekliyor mecbur surekli ayaktayim başına gelen var mı ne yapabilirm moralim çok bozuk altımda bir islaklik hissetsem kanama geldi sanıyorum kasiklarim ağrıyor gibi hissediyorm psikolojik olarak da biraz kötü oldum moralim bozuluyor