Az önce doktordan geldim. O kadar üzügünümki. Ultrasonda doktor bebeğimin baş çevresine,ayak uzunluğuna vs. baktı. 34 haftaya uygunmuş. Ama ben 36+5 haftalığım. Kilosu 2500-2800 gr dedi. Kendi doktorum yarın detaylı ultrasona git kesin baksınlar dedi. Güle oynaya oğlumuzu görmeye gittik,üzgün bir şekilde döndük😔 suyumda da azalma varmış.Hipertonus 3+ çıktı o yüzdenmiş sancılar. Hala da karnıma,belime sanki bıçak saplanıyor gibi. Herhalde stresten oldu😪Uarın detaylıya gidip öğrenicez kesin durumu. Iütfen dua edin bebeğimde risk olmasın😔😔