Hgmom1 Merhaba kızlar.. 5 gün klomen sonrası salı günü ovitrelle vuruldum. Günlük folik asit ve duphaston verdi. Hiç böyle kullanıp hamile kalan var mı aramızda🌸
Meltem_18 Öncesinde bana doktorum femera da verdi femera ile 2 yumurtam oluştu daha sonrasında otrivella iğnesini yaptırdım. duphasyon kullandım bi süre. Şu an 29 haftalık hamileyim. Allahım inşallah size de nasip eder.