tubik7 asli_hmz annemden dolayı bana yapmışlardı. Taşıyıcı çıktım. Şansıma daha hamilelik vs yoktu ortada. Hamilelik olunca hemen oksapar başladılar. Şükür 20. Haftaya geldik.