11melike Merhaba arkadaşlar ya ağustosta doğum yapacaklar kaç tane yenidoğan almak gerekiyor birde hep uzun kol mu alayım yoksa tişörtlü şortlu Bişeyler alayım mı acemi anneyim daha ilk çocugum😀
CemrePektas 11melike ben bütün zıbınları kalın askılı aldım, üstüne uzun kollu tulum ya da uzun kollu uzun ayaklı takım giydirirrim. Konya biraz serin oluyor akşamları, üstüne yelekler varya şu penye olanlardan. Onlardan giydirirrim dedim. Yarım kollu hiç kıyafeti yok, bence gerk olmaz cunku daha cok kucuk olacaklar
Busssx 11melike 10 ay önce ağustos da doğum yaptım Artvin de yaşıyoruz 20 gün sonra havalar serinlemeye başladı ilk 3-4 gün de bebeği sarıyorsunuz ama ondan sonra bebişler çok terliyor isilik oluyor sık değişmek gerekiyor ince Müslin örtüler çok iyi oluyor onları örtüyorsunuz onların üstünde yatıyorsunuz genelde naçizane tavsiyem
Akker İlk çocuğum da , şimdiki gebeliğim de ağustosa denk geliyor , uzun kollu aldım hep zaten 20 gün sonra havalar serinlemeye başlamıştı, ama sizin yaşadığınız şehire de bağlı mesela Antalya Mersin falan değilse uzun alın bence
Ececec Benim de doğumum Allah kısmet ederse ağustos ortası olacak. İstanbul’da yaşıyorum hiç yarım kollu almadım. Çok sıcak bile olsa tek parça uzun kollu bir şey giydiririm diye düşünüyorum.
Zeyal Ececec bende ağustosun ilk haftası doğum yapacağım inşallah canım bi aksilik olmazsa. Bende hep uzun kollu aldım küçücük bebek ne kadar olsa üşür diye düşünüyorum. Sadece 1 tane kısa kollu çıtlı badi ve 1 tane kısa kollu takım aldım gerisi hep uzun.
Gizemlibirisi Ben de 30 haftaligim Ağustos ortası gibi doğum görünüyor.bende hep uzun kollu aldım Bir alt uzun kol giydiririm üstünü örtmem diye düşünüyorum bakalım
Kumsalakkus Bende 30 haftaligim ikintane kısa kollu zıbın aldım 4 tane yenidoğan takımlar daha hiç birşey almadım 😬