Nihal08 Kızlar merhaba bugün özel bir kliniğe gittim 12+5 doktorum cinsiyeti söyledi net erkek dedi acaba değişir mi yaşayan var mı?
aalparslanaselll Nihal08 banada erkek dedi 12. Haftada hatta pipisini bile gösterdi ama sonra başka bi doktora 14. Haftamda gittim kıza benzetti kafam çok karıştı detaylıyı bekliyorum
Damla Nihal08 12+2 de net öğrendik değişme olmadı doktorunuz kendinden emin söylediyse değişmez büyük ihtimal
Papatyaaa__ Nihal08 bende 13haftada erkeğe benziyor dedi 16da net erkek dedi 24te detaylıya girdim ve erkekti değişmedi🌹🥰hamd olsun
Denizinci Nihal08 12+2 de %80 erkek dendi. 14. Haftamda net erkek dendi☺️ yani kesin olmamakla beraber doktorunuz çok da eminse kendinden değişmez .
aalparslanaselll  anlayan varmı bu ultrasyonda pipisini gösterdi
Tugce_gokalp Papatyaaa__ Bir şey soracağım 2 li taramadan sonra devlet hastanesi hangi testleri kaçıncı haftada yapıyor acaba
Papatyaaa__ aalparslanaselll sürekli ekşi isteği, kusmama,tiksinme, bel ağrısı 2gebeliğime bakarken bu 2 gebeliğimdende çok farklı
Suprizzm34 11 haftada kız dedi 15 haftada erkek dedi banada kemık yaoısımdan falan filan dedi bıseyler haftaya bır dhaa gel hafta gectıkce emın olurum falan dedi simdi ne cinsiyet bılemedım şaka gibi
aalparslanaselll Suprizzm34 kafa karışıklığı çok kötü ya bence doktorlar emin olmadan asla tahmin yapmamalı
Deryaaduru Banada sürekli %90 erkek %75 erkek diyolar iki tane ayrı doktora gittim kesin demedi pazartesi günü detaylım var inş orda kesin bi cvp verirler 😬