İyi akşamlar kızlar 40+5 haftalık olduk ama ne bir sancı ne bir belirti yok ilk gebelik olduğu için çok da tecrubesizim açıkcası korkuyorum da benim gibi olanlar var mı bebeğimin hareketleri iyi en son geçen hafta doktora gittiğim de suyu gelişimi de iyi dedi doktorumuz ne yapmalıyım bir öneriniz var mı🌸
(Normalde doktorun belirlediği son gün 12 hazirandı )