Gozde_52 Yarın 18 haftalık oluyorum ama en son 150 grm 14 cm boyuydu üç hafta önce şimdi bilmiyorum 😻🙈
Gozde_52 SeDAaaaa35 maşallah subanallah 🥰 benimkide 200 u geçmiştir belki daha var gitmeme doktora merak ediyorum 😻🙈
Ask-bebegim SeDAaaaa35 yok canım nerden başlayacağımı bilmiyorum inan 3 4 kıyafet aldım takım çok şekerler görünce dayanamıyorum 🤗 sadece sen basladin mi alışverişe
SeDAaaaa35 Gozde_52 insan gitmediği zaman çok merak ediyor bende detaylı ultrason için gidicem 3 hafta sonra belki 4 hafta sonra o bile çok geliyor
Ask-bebegim SeDAaaaa35 ooo maşallah canım bu ne hız en iyisini yapmışsın valla zorluk bitti desene:) darısı başıma bende başlıcam inşallah :)) 🤗😃
SeDAaaaa35 Ask-bebegim piyasa şartları hayat çok zor ne kadar geç alırsam o kadar fazla para gider canım ya