Kızlar regl olmayı bekliyorum olunca 2. Aşılamami yaptıracağım. İlk aşılamami ramazan da yaptırdım malesef tutmadı. Pcosum var adetlerim düzensiz. Artık umudum da çok yok nedense. Ben gibi olup asilamasi tutan var mı ? Adetiniz düzenli miydi? Ve nelere dikkat ettiniz acaba.