Rmysarft Hamileliğimin ilk zamanlarından beri çok iştahlıyım yeme içme konusunda sıkıntım yoktu 28. Haftamdayım 2 gündür baş dönmesi ve iştahsızlık yaşıyorum acıktığımı hissetmiyorum ama tansiyonum düşüyo sanırım var mı başına gelen
Masalada Rmysarft yav bendede aynısı var 36 haftalığım hiç iştahım yok kendimi kötü de hissetmiyorum halbuki 🤦🏻♀️
Rmysarft Masalada bende kendimi kötü hissetmiyorum sanırım bebeklerimiz mideye baskı yapıyor o yüzden olabilir doktora soracağım