meryy2615 bende düşmüştüm 22 haftamda direk acile gittik bebeğe baktılar herhangi bir problem yoktu, kontrol amaçlı bir gece hastahanede yatırdılar beni kan aldılar sürekli ama aynı zamanda ben griptim serum falan takmışlardı, sabah kendi doktorum geldiğinde böyle düşmek ile bebeğe bir şey olmaz demişti gönlünüzü ferah tutun