pnraks canım bizde 1.5 yıldır korunmuyoruz. İlk gittiğim doktor 1 yıl deneyin olmazssa tekrar gelin dedi. Her ay adet olduğumda yaşadığım üzüntüyü ben bilirim. Artık aşılama yapmaya karar verdim ve tekrar doktor gittim. Prolaktinim yüksek çıktı ilaçla düşürdük. İnsülin direncim çıktı, insülin direnci olan kişilerin hamile kalması zormuş. Bunun için ilaç kullanmaya başladım. Doktorum yumurta büyütme yapalım dedi ilaç yazdı. Adet olursam ilaçları içmeye başlayacağım ve çatlatma için tekrar gideceğim. Eğer o da tutmazsa rahim filmi çekeriz ardından aşılama deneriz o da olmazsa tüp bebek deneriz dedi. Şuan artık bebeğim olmuyor diye bir şey yok tıp çok gelişti herkesin oluyor seninde olur ama kesinlikle stres yapmyacaksın dedi. Bende doktorumu dinlemeye karar verdim. Allah geciktiriyorsa güzelleştiryordur sakın stres yapma vardır bir hayır. Eninde sonunda allahın izni ile hepimizin kucağı dolacak yürekten inanıyorum buna ❤️