Beybicik Ebecem 21+3′e randevu aldım. 15. Haftada aldım randevuyu, şu an 17 oldu. Zor randevu bulunuyor.
Yoncaburak Ebecem 22 de gırmıstım bende gayet güzel göstermişti kızçem kendını tabi girmeden yarım saat önce çikolata ve meyve suyu içmiştim 🤭
Ebecem buusur canım kadın doğum doktoruna git o yönlendiriyor numarayı veriyor ben Didim’de yaşıyorum Aydın’dan verdi numarayı
Avril Ebecem 21+1 de çağırdı bizi perinatolog 4 gün sonra gidiyoruz yani hepimiz güzel haberlerle dönelim inşallah
Ebecem Avril inşallah canım benim bende 21’iyle değiştireceğim internetten baktım beyin için en uygun tarihmiş
Runadref Ebecem 20.haftamda gittim ben de her şeyi net bi şekilde gördük yüzünü pek göstermedi bizim kız😅
Ebecem Aleynacamoglu peki tarih için doktorunuz ne dedi bana 20-21 dedi ben 20’ye aldım ama değiştireceğim galiba
Aleynacamoglu Ebecem Bana dediği bişey yoktu canım 20-24 hafta arasında yapabilirsin dedi bende öyle yaptım 🙈
taazeannee Ebecem 21+5de girdim ama her seyini guzelce gorduk amaaaa 24.haftasinda tekrar gel guzel bir resmini vereyim dedi son haftalarda gitmek daha iyi oluyormus