Merhabalar ben 2. Tüp bebek tedavimle hamileyim ilki düşük oldu o yüzden dikkat ediyoruz ama eşim aşırı sıkıyor beni oturma şeklime bile karışıyor doktoruma gittiğimde soracağım ama birde sizlern düşüncelerini merak ettim. Ben sürekli bacaklarımı katlayarak oturuyorum bağdaş ya da nasıl anlatayım bacaklarımı totomun altına katlıyorum sandalye de bile öyle oturuyorum çünkü kendimi bildim bileli öyle oturuyorum eşimde böyle oturmanın bebeğe zararı olacağını düşünüyor ve sürekli uyarıyor artık uyarmaları bağırmaya geçti düşündüğünden yapıyor ama beni aşırı sıkıyor sizce öyle oturmanın bir zararı var mıdır?