Mucize_mom2 Arkadaşlar 32 haftamdayım idrar yolu enfeksiyonu ve mantar var doktorum calsem 600 antibiyotik verdi ama emin değilim hayatım boyunca hiç antibiyotil kullanmadım aranızda kullanan var mı bugün ilk kez kullandım ama tedirginim:(