Merhba kızlar benim ilk gebeligim sezaryandi,kızım 4yasina gircek,bu sene sağ kasığımda çok ağri olduğu için, sezaryan dikişimin orda çok agriy oluyordu,Dr göründüm,kasık fıtığı,şimdi ikinciye hamileyim,ancak özelde doğum yapmam imkansız gibi birşey,acaba bu durumdan dolayı devlette sezaryana alirlarmi beni,fıtık ağrı yapıyor, sezaryanla birlikte fıtık aldıran oldumu? Bilgis olan varsa yazarsa sevinirim