Alparslanmom_ Kızlar 26+4 hamileyim seker yuklemesi de biraz yuksek cıktı doktorum sabah aksam yarım ıcmemı soyledı aranızda kullanan varmı glıfor.?
Pamuk Alparslanmom_ Ben kullanıyordum biri kullan biri kullanma dedi sonra kafam karıştı insülin başladım.
Aysenurmus Alparslanmom_ benim doktorum da verdi bu ilacı. Dahiliye doktoru insülin kullanman gerek dedi kendi doktorum bu ilaçta ısrarcı. Benim daha önce başka sebepten kaybım olduğu için kendi doktorumu dinleme kararı aldım. Sabah ilk lokmayla 1 tane alıyorum
mbetuly Pamuk az önceki formda ki arkadaş tartışmayı kilitlemis o sebepten buradan yazıyorum teşekkür ederim bilgilendirdigjnjz icin