Selnsn kalmıyor. İçine zaten döşek koyuyorsunuz. Yükseltisi var ilk yenidoğan dönenimde falan kullanmak için. Yatağım bazalı benimde. Ama öyle aşırı yüksek değil yerden. Yatağımın yanında da kızımın beşiği. 6.5 aylık çok rahat. Hiç zorlanmadım kızımı yatırırken falan internet sitelerinde zaten beşiğin en boy ölçüleri yazıyor. Ona göre hesap edebilirsiniz