beyzzsenturkk ya emzirme süresi boyunca o kadar yumusadı ve sarktı ki hamilelikte de hassaslaştı diye sütyen kullanamıyordum simdi sporcu sütyenleri falan takıyorum ama emzirme süresi bitince göğüsler eski halini alıyor mu ya da en azından dolgunlasıypr mu bir tanıdıgım kızını sütten kesince eskisinden bile büyüktü göğüsleri acaba memede süt mü bırakıyorlar bunun için ama mastiti tetiklemez mi bilemedim aydınlatın benii
Ela000 beyzzsenturkk doğum yapalı 2 yıl oldu. Maalesef sarkma oldu. Spor da yapıyorum ama sonuç alamadım.
CemrePektas beyzzsenturkk bekarken 90dı dikti. Emzirirken 100 oldu yine dikti. Emzirmeyi bırakınca ki 18 ay emzirdim, dizime indi fkdksllsşimdi tekrar hamileyim 31 haftalık. Evet şişti 100 oldu ama yine sönecek djdkdkdld
Bet1 beyzzsenturkk 2.5 sene emzirdim asla eskisi gibi olmuyor maalesef keşke olsa. Hem sarktı hem de sönük. 1 buçuk sene kesintisiz spor yapan biri olarak spor da asla fayda etmiyor. Tek çare estetik oda inanılmaz pahalı. Şimdi 2 haftaya doğumum olacak 2. Emzirme dönemi sonrası artık ne hâle gelirler bilemiyorum 😭
beyzzsenturkk Ela000 özel egzersizler varmıs ama pek etki edecegini sanmıyorum elbise ya da dekolteli bişey giyince aşırı kötü görünüyor estetik işlemler de çok pahalı ☹️
beyzzsenturkk Ozoooo vallahi ya evet sönüyorlar ama minicik kalıyorlar işte o dolgun dolgun duranların nasıl öyle kalabiliyo 😂
Ozoooo beyzzsenturkk bence onlar hep silikon benim bizzat balona döndü yumuşadı sündü ebem gibi oldum
beyzzsenturkk peri5860 80-85 takıyordum ama su an o kadar yumusadı ki elbisede istediğim gibi durmuyo eziliyo resmen biri geçen burda 50-60 bine ameliyat olmuştu ben o kadar versem kendimi bastan yaptırırım 😂
peri5860 beyzzsenturkk Ay korktum şimdi ben de aynı takıyorum çünkü şu an gebelikten ötürü 90 oldular sarkma vs hiç sevmem ya 🙄😔
Yldzhra Annem 53 yaşında kardeşim de bebde emmemişiz taş gibiler bende ilk çocuğumu 5 ay emzirebildim çok büyümedi sütüm de hemen gitti ama bi tarafı çok emziğinden o taraf daha büyük diğeri daha küçük şimdi diğer oğlumu da diyorum az emzirdiğini taraftan emzireyim eşitlensin 😂 ben hep südyen kullandım sarkmasın diye o gerçekten etki ediyor yoksa aşağı doğru sarkıyor
mnli beyzzsenturkk bir abla şey demişti şişirip indirdiğin balonu eski haline getirebilir misin o yumuşaklık buruşukluk bildin mi 😬
Bet1 beyzzsenturkk küçük buyukte farketmiyor bence sarkmada. Ben boyutundan memnunum aslında 80 85 arası takıyorum ama istediğim gibi durmuyor artık kıyafetlerde. Sütyen seçimi de çok zor oluyor elle surskli düzeltmek gerekiyor falan
damlacikolata Aynen yaaaa bende emzirmeyi bıraktırdım ama sizin dediğiniz gibi elle düzeltmem gerekiyor sütyen takarken felan sönüp gittiler , çok gıcık bi durum bende sporla düzelir galiba diyordum yorumları okuyunca🥹🥹🥹🥹🥹🥹 umudum kırıldı
Bet1 damlacikolata asla işe yaramıyor agirlik önemli diyorlar ben ağırlıkla da çalıştım vücut forma giriyor guzel oluyor sporla ama göğüsler asla yani 🥲 bence tek çözüm estetik oda çok pahalı
Melodimm beyzzsenturkk Unlulere bakiyorsun 2 doğum yapmis vücud iyi kalmış.Estetikmi acaba onlardada.
beyzzsenturkk Melodimm hiç bilmiyorum ama nasıl öyle canlı duruyorlar anlamıyorum sarkma vb bişey göremedim