Meryem345 Benim hala bulantım geçmiyor ve bu 3. Hamileliğim ilk defa hap kullanıyorum o bile geçirmiyor ya
PervinY Meryem345 14 15 haftalarda azalıyor genelde çoğu hamilelerde benim de öyle oldu 11 hafta en zirve yaptığı zamanlardı 🙈
Aycaaydemir 9+1 deyim azalır dedikçe çoğalıyor hiç birşey fayda etmiyor 😔 hayattan soğudum su içmeyi çok özledim
mguness44 Meryem345 10+1 deyim prilam kullanıyorum 1 haftadir rahattim ama bugün tekrar başladı kusmalarim su bile kalmiyor midemde