Azr esmanurky bence de Yiğit. Bizde yiğit koyacağız. Hatta post açmıştım bende. çok yaramaz hiperaktif oluyorlarmış ya herkes öyle demişti. Ama eşime başka isim beğendirmedim. Koyarsanızda kendime ve size kolaylıklar diliyorum😂
esmanurky Azr benimde 13 aylık Ali isminde oğlum var çok hiperaktif ikincide öyle olacak sanırım hiç durmuyor Allah kolaylık versin bize 😀😅😂😂 başka isim de içime sinmiyor daha tam karar veremedim bakalım
Azr esmanurky bir kere bi isim söylendi mi dönüp dolaşıp onu beğeniyorsun gerçekten. Benimde 22 aylık kızım var adı Zeynep ama maşallah erkek çocuğu gibi. Şimdiki de karnımda çok hareketli gerçekten işimiz zor. 🙏başarılar o zaman 😂
esmanurky Azr ilk kolay oldu ismi hazır olunca bunda da karar veremiyoruz yeni isimler valla hepsi değişik anlamı güzel olsun tek isim olsun istiyorum ben iki isim sevmiyorum benim oğlum da 13 aylık 19 haftalık hamileyim Allah yardımcım olsun 😅😅🤣