Zulfiye06 bende de çok olmuştu büyük ihtimalle tansiyonunuz düştü ve vücut sıvısız kaldı bol su için üç gün çok bile bence acile gidin aynısını yaşadım serum verdi iki ayrı serum aldım galiba diğeri de tansiyon içindi bol sıvı bol dinlenme ile geçer canım ama kesinlikle evde geçmesini bekleme acile git canına yazık ❤️