Yusufalim54 Ccv07 canım bende 30+1 deyim bir haftadır kaşınıyor um oEllile ayaklarım bacaklarım elelrim deli oluyorum ama bütün tahlilleri yaptırdım bişey çık.adi ilk kizimdada aynı şekilde oldum bunda Adana erken başladı doğumdan sonra geciyor
Zeynepali Bnde gebelikten once urtiker rahatsizligi vsrdi kac dr. Gittim bi bilseniz neler neler en son kortizon tedvsi aldim snra azaldi hamile kalinca da Allahin taktiri o hastaligim tedavi oldu smdi goguslerimn alti ve karnimin alti kasiniyor oda gerilip catladigi icin ama sana birsey tokanmistir.. git bi acile