eylulmihrasmom Deren111 yanlış tabiki bebek nerde döllendiyse yumurtlama nerde gerçekleştiyse odur yoksa doktorlar 6.haftada cinsiyeti direk söylerdi😂 evet benim solda ve kızım oluyor🥰 karından bu arada ultrason
Zekiye45- Sizce tahminleriniz nedir kızlar şuanda 12 haftalıkız cinsiyet partisi yapmak isityorum nasipse doktoruma hiç bişey bi ihtimalini bile dedirtmedim🤣🤣 süpriz olsun diye size bi sorim dedim