Kızlar 2 hafta önce çok açık pembe lekelenmem oldu ama çok az doktora gitim hemen 4 haftalık hamileydim. Keseyi alttan bakarak gördü, bi sorun yok dedi. Ama her ihtmale karşı progeston fitil verdi. Düşük riski bu dedi hamilelikte en ufak lekelenmeyi düşük riski olarak değerlendiriyoruz dedi. Şuan 6 haftalığım bazı zamanlar belim çok ağrıyor ama mesela yarım saat ağrıyo ertesi gün ağrımıyo bide sağ alt karnım çok ağrıyor kasık değil, ara ara kahverengi lekelenmem oldu ama çok çok az bi
Gün oldu 2 gün olmadı gibi, bi gece alt karın ağrısına uyandım lavaboya gittim açık pembe kan geldi ama çok az. 2 yaşında bi oğluö var hafta içi çok yoğun çalışıyorum doktora gidemedim 3 gündür mide bulantılarım başladı. Eğer bi sorun olsaydı bulantılarım başlamazdı diye düşünüyorum ama korkuyorum da. Doktor randevumu yarına alabildim. Bunun gibi yaşayanlar oldu mu